Så kom det ett samtal...

Kommentera
...någon behövde min operationstid bättre än jag. Jag förstår. Det är många människor som har det värre än jag har det. Det känns inte lämpligt att sura över att min operation blivit flyttad. Världen är orättvis - men nu känns det mer rättvist att "någon" får min tid. Med lite tur är min operation bara flyttad ett par dagar- nytt datum är torsdag den 6/4. Imorgon ska jag ringa och få inställelsetid. Sen är det bara att ge sig i kast med Descutansvamparna. Det är dags att skrubba in med svampar och sanera kroppen från bugg & baciller. Håret blir som Svinto så jag hoppas maken får ett hålrum att skjutsa mig till sjukhuset. Snart har jag nya bröstvårtor. Man skulle kunna utropa ett "jay" men jag är så van vid att inte se "vanlig" ut. Men ändå... nu kör vi. Återkommer.