Placebotutte...del II

Kommentera
Jag infann mig på stadens protesverkstad - där var en man med benet i nån form av ställning som hoppade fram på kryckor. Jag kallades snabbt in i ett rum som mest liknade ett omklädningsrum med kartonger från golv till tak. Små lådor fulla med bröstproteser. Jag fick prova ett gäng och modella i en t-shirt som var som ett förkläde. Sjukt. Konstigt. Och absurt. Kvinnan frågade mig vad jag tyckte. Jag tittade ned och såg att det inte var mitt bröst. Nåt annat. Plus att det såg konstigt ut. Hon övertygade mig tillslut om en viss storlek och silikonstutten fick följa mig hem i min fräsiga bil. Väl hemma provade jag min tutt-protes i min bh. Känslan av att hänga på typ 10 kg i min bh kändes mycket främmande, men det såg bra ut. Så, nu anar ingen... let's keep it a secret.