Kallelsen på posten...

Kommentera
Av ren slump glodde jag ned i vår brevlåda idag. På riktigt och ordentligt. På insidan och mot väggen låg där lite kuvert som jag inte uppmärksammat tidigare. Ett tjockt brev från Akademiska Sjukhuset. Jahaja. Där låg den ju -Kallelsen till min operation. Där fanns all sorts information. Ät inte Ipren etc. två veckor innan operationsdatumet. Hej och hallå. Jag ska opereras om drygt en vecka, den 5 september. Lite kort varsel men jag inser att mitt brev på nåt vis hamnat på "omvägar" i vår egen brevlåda. Jag skrivs in på sjukhuset om drygt en vecka. Vad som händer sen är mig helt okänt. På torsdag är det dags att få ett tre timmars informationsmöte. Tre timmar. Jag kommer nog registrera hälften. Allt känns så där overkligt och främmande, som om det handlar om någon annan. Inte mig. Jag ska väl inte...? Well. Om en vecka är närmare sanningen. Love.